بهترین تمرین برای زنان

مجموعه: زیبایی اندام تعداد بازدید: 351
بهترین تمرین برای زنان

بهترین تمرین برای زنان 

سایت تفریحی و سرگرمی صفحه ما

زیبایی اندام,زیبایی اندام زنان:

 

۱-تک پا ددلیفت : من عاشق این ورزش به دلیل آن را بلند و تن glutes و فعال کل هسته ای من (که به جلوگیری از کمر درد کمک می کند).

چگونه به انجام آن: چنگ زدن به یک جفت دمبل و ایستادن روی پای چپ خود را. بلند پای راست خود را پشت سر شما و خم شدن زانو خود را به طوری ساق پا راست خود را موازی با زمین است.

خم به جلو در باسن خود را، و به آرامی کاهش بدن خود را تا آنجا که می توانید. مکث، و سپس فشار بدن خود را به موقعیت شروع است. همانطور که شما می آیند تا، در مورد استفاده از glutes خود را به فشار باسن خود را به جلو به جای بلند کردن از پشت خود را فکر می کنم. هسته ای درگیر و سینه را جلو نگه دارید در طول حرکت.

بهترین تمرین برای زنان

 

۲- جانبی تابلوهای : این تمرین سلاح مخفی من برای کمک به سفت و کوچک کردن کمر من است. این کار عضلات عمیق شکمی (مورب شکم عرضی) که بسیاری از تمرینات عضلات شکم را از دسترس نیست.

چگونه به انجام آن: دروغ در سمت چپ خود را با زانوهای راست. سرپا نگه داشتن بدن خود را بالا تا آرنج چپ و ساعد خود را. بالا بردن باسن خود را تا زمانی که بدن خود را به شکل یک خط مستقیم از مچ پا خود را به شانه های خود را. این وضعیت را برای ۳۰ ثانیه. دور به طوری که شما در حال دروغ گفتن در سمت راست و تکرار خود را. 

بهترین تمرین برای زنان

۳- Pushup :من از طرفداران بزرگ این تمرین کلاسیک هستم به دلیل آن کار کل بدن، سوزاندن مقدار قابل توجهی از کالری، و همچنین تدابیر عضلات قفسه سینه من به نگه داشتن چیزهای چابک در لباس شنای زنانه دوتکه خود را.

چگونه به انجام آن: پایین در چهار دست و پا و دست خود را بر روی زمین به طوری که آنها کمی گسترده تر از و در راستای شانه های خود را، پا نزدیک به هم است. کاهش بدن خود را تا زمانی نزدیک به قفسه سینه خود را لمس کف و سپس خود را به عقب براند به موقعیت شروع. اطمینان حاصل کنید که برای نگه داشتن باسن خود را بلند کرد و هسته ای خود را آماده در تمام مدت.

بهترین تمرین برای زنان

۴- Plies به مقام دوم : این حرکت باله پیکرهی داخل رانها و همچنین تن minimus سرین (سمت از لب به لب) برای پاهای لاغر مانند یک رقصنده.

چگونه به انجام آن بایستید و پا گسترده تر از اندازه ی عرض شانه، انگشتان پا معلوم شد کمی. کاهش بدن خود را پایین خم زانو خود را تا زمانی ران خود را موازی با کف می باشد. را سلاح سربار و شانه پایین و پشت. مکث، سپس به آرامی به خودتان فشار به بالا و به موقعیت شروع. بهترین تمرین برای زنان

 

۵-بازه قلب :ترکیب آموزش فاصله با شدت بالا (HIIT) به روال خود را برای سوزاندن کالری بیشتر در یک مقدار کوتاه از زمان، به عنوان طولانی، ورزش استقامتی کند مخالف است.

چگونه آن را انجام دهید: هر قطعه ای از تجهیزات قلبی (بیضوی، طناب پرش، تردمیل، دوچرخه، و غیره) را انتخاب کنید و تکرار الگوی زیر ۱۰ بار در کل:
۳ دقیقه در ۵۰ درصد از حداکثر تلاش خود را
۲۰ ثانیه در ۷۵ درصد از حداکثر تلاش خود را
۱۰ ثانیه در حداکثر تلاش خود را مطلق

بهترین تمرین برای زنان

۶- پشت بازو فرمت : این تمرین مورد علاقه من برای پررنگ پشت شانه و سه سر است. من با استفاده از وزنه های سبک و انجام تعداد زیادی از تکرار (۲۵+) برای این ورزش.

چگونه به انجام آن: بیا به یک حالت جهش، پاشنه دار تماس خود را بر روی زمین. تکیه بر زانو خم مقابل خود را به عنوان آسانسور خود را بازوی خود را راست بالا در کنار شما، بالای وزن رو به سقف. آسانسور و کاهش وزن ۲-۳ پوند حدود یک اینچ (۳۰ بار هر طرف).

بهترین تمرین برای زنان

۷- Stepups : این اهداف ورزش عضلات همسترینگ glutes و خود را برای ایجاد لاغر، پاها قوی تر، و تنگ تر، برداشته عقب. Stepups همچنین چهار سر ران خود را به کار چون لازم است به حالت مستقیم زانو خود را در برابر مقاومت.

چگونه به انجام آن: ایستادن در مقابل یک نیمکت یا گام به گام و محل پای چپ خود را محکم بر روی مرحله. را فشار دهید پای چپ خود را به مرحله و فشار بدن خود را تا پای چپ خود را مستقیما است. کاهش بدن خود را به پایین تا پای راست خود را لمس کف و تکرار.

نگه دارید قفسه سینه خود را بالا و هسته ای درگیر کل زمان. نگه داشتن وزن خود را متعادل به طور مساوی، تکیه بیش از حد به جلو یا بیش از حد است. 

بهترین تمرین برای زنان

۸- پل : پل نه تنها ورزش مناسب برای عقب کاملا گرد، اما آنها نیز حفظ تماس خود را سالم و بدون درد کمک خواهد کرد.

چگونه به انجام آن: دروغ بطور طاق باز روی زمین با زانوها را خم و پاها را صاف روی زمین. بالا بردن باسن خود را به طوری اشکال بدن خود را به عنوان خط مستقیم از شانه های خود را به زانو خود را. مکث در سمت بالا و سپس پایین آوردن بدن خود را به موقعیت شروع. 

بهترین تمرین برای زنان

۹- تابلوهای با بالا بردن بازوی :افزودن یک بازوی افزایش به یک تمرین بسیار عالی در حال حاضر مانند تخته را بهبود می بخشد وضعیت و هسته قدرت، که باعث می شود من احساس بهتر، نگاه بلندتر، و احساس اعتماد به نفس.

چگونه به انجام آن: شروع در موقعیت شنا سوئدی، اما آرنج تان را خم و استراحت وزن خود را بر روی ساعد خود را به جای در دست شما. بدن شما باید یک خط مستقیم از شانه های خود را به مچ پا خود را تشکیل می دهد. بند هسته ای خود و حفظ قرار دادن مفصل ران خود را به عنوان دست راست خود را که شما بلند از راست در مقابل از شما. رسم تیغه های شانه خود را کاهش دهید و به عنوان سلاح های خود را شما بلند. نگه داشتن موقعیت برای ۵-۱۰ ثانیه و سپس سوئیچ سلاح. بهترین تمرین برای زنان

۱۰- شانه : بسیاری از فواید جسمی و روحی به یوگا وجود دارد. حالت وارون بزرگ برای کمک به کاهش ظاهر سلولیت هستند. من شانه ایستاده و یا قرار دادن پاهای من تا دیوار به مدت ۵ دقیقه هر شب قبل از من به رختخواب بروید.

چگونه آن را انجام دهید: به پشت دراز بکشید و بلند خود را پاها و باسن از زمین، آوردن پاهای خود را بر سر خود تا زمانی که انگشتان پای خود را لمس کف و پشت سر شما. دستان خود را پشت سر خود را و گسترش پاها راست در هوا، ایجاد یک خط مستقیم از شانه تا مچ پا.

نگه دارید گردن خود را آرام به عنوان نگه دارید خود را ایستاده شانه است. سعی کنید به آن را نگه دارید برای حداقل یک دقیقه و سپس به آرامی از آن آمده است.

بهترین تمرین برای زنان

 

۱۱: نحوه استفاده از این حرکت

تمرین ۱٫ کل بدن
برای سریع، کل بدن تن، انتخاب پنج تن از حرکت و انجام ۳ مجموعه از هر تمرین ۱۰ بار (مگر اینکه در غیر این صورت زیر اشاره کرد). حرکت به همان سرعتی که ممکن است بین حرکت برای حداکثر کالری را بسوزانید.

روز بعد، انجام پنج تمرین دیگر. شما می توانید چند مجموعه از فواصل قلبی به جلسه آموزش کل بدن ترکیب و یا آن را به طور جداگانه برای یک مدت زمان طولانی تر.

۲٫ هدف قرار دادن منطقه مشکل خود را
اگر شما می خواهید برای سفت کردن یک منطقه خاص، انتخاب تمرینات است که در آن مکان تمرکز و ترکیب آنها را در زندگی روزمره خود را. فقط به یاد داشته باشید به ادامه چالش کشیدن بدن خود را به تدریج افزایش وزن و یا تعداد تکرار را قوی تر کنید.

بهترین تمرین برای زنان

 

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “بهترین تمرین برای زنان”

دیدگاه ها بسته شده اند.

قالب خبری