تمریناتی که معجزه میکنند

مجموعه: زیبایی اندام تعداد بازدید: 411
تمریناتی که معجزه میکنند

تمریناتی که معجزه میکنند,زیبایی اندام

سایت تفریحی و سرگرمی صفحه ما

زیبایی اندام,زیبایی اندام زنان:

 

۱- گرفتن یک جفت دمبل با چنگال ببالا و آنها را در مقابل ران خود را نگه دارید در طول بازو. ایستاده با پا خود را هیپ عرض از هم جدا و زانو خود را کمی خم. بدون تغییر خم در زانو خود را، خم در باسن خود را و پایین تنه خود را تا زمانی آن را تقریبا به طبقه (به عنوان نزدیک به بدن خود که ممکن است نگه داشتن وزن) موازی. مکث کنید، سپس به ایستاده بازگشت. تماس شما باید در طول حرکت به طور طبیعی قوسی باقی بماند. آیا ۱۰ تکرار.

تمریناتی که معجزه میکنند

 

 

 

 2 – گرفتن یک جفت دمبل و محل پای راست خود را در بالای یک جعبه، نیمکت، و یا به گام. بدون حرکت پای خود را، درایو را از طریق توپ از انگشت شست پا خود را برای آمدن تمام راه را تا به جایگاه. به آرامی پایین تر تا زمانی که پشت پا خود را به زمین بخورد. پای جلو خود را در پله ها، تمام مدت باقی می ماند. مطمئن باشید که برای حفظ سینه را جلو و هسته مشغول اند. آیا ۱۰ تکرار در هر طرف.

تمریناتی که معجزه میکنند

 

 

 

 

۳- بیا بر روی پای راست خود را. خم شدن زانو خود را، تغییر باسن تماس، و پرش به بالا که ممکن است به خارج از زمین (احتمالا در بالای یک جعبه، قدم، و یا نیمکت). زمین آرام با خم زانو. اطمینان حاصل کنید که زانو می کند بیش از حد بیش از انگشتان پا پیگیری نمی کند و تمرکز بر روی فشار دادن باسن خود را به عقب پشت سر شما. آیا ۱۰ تکرار در هر طرف.

تمریناتی که معجزه میکنند

 

 

 

 

۴-به پشت دراز بکشید خود را با یک توپ سوئیسی زیر پای شما. پل تا بر روی توپ را با بلند کردن باسن را از روی زمین و با فشار دادن پا به توپ. خم شدن زانو به درون سینه خود را، نگه داشتن پای چپ بصورتی پایدار و محکم بر روی توپ کاشته شده است.

نگه داشتن باسن خود را برداشته، قرعه کشی توپ در سمت لب به لب خود را با خم شدن زانوی چپ خود را. دست باید بر روی حصیر کاشته برای کمک به شما تعادل می باشد. به آرامی گسترش پای چپ در حالی که زانوی چپ باقی می ماند به سینه خم. آیا ۱۰ تکرار در هر طرف.

 

 

 

 

تمریناتی که معجزه میکنند

۵- نگه دارید از یک Kettlebell (یا دمبل) با هر دو دست و با پاهای خود را هیپ عرض از هم جدا ایستاده، زانوها کمی خم. خم در باسن خود را و پایین نیم تنه خود را تا زمانی که به شکل یک زاویه ۴۵ درجه به طبقه، نگه داشتن کمر به طور طبیعی قوسی. نوسان کتلبل بین پاهای خود را. نگهداری اسلحه خود را صاف، محوری باسن خود را به جلو، راست زانوها، و نوسان کتلبل تا شکم دکمه / سطح قفسه سینه. ادامه نوسانی تا زمانی که شما ۱۵ تکرار انجام داده ایم.

 

 

 

 

تمریناتی که معجزه میکنند

۶- موقعیت لوله مقاومت در برابر و یا گروه درست بالای زانو. زانو خم و تغییر باسن به عنوان اگر شما در حال نشستن در یک صندلی. گام پای راست گسترده ای را به خارج از طرف، و سپس پا را ترک نیمی از راه را در آنجا، گام به گام با پای چپ، و گام به گام نیمی از راه را با راست خود را.

ادامه به مرحله به عقب و جلو، و مطمئن شوید که در عمیق ماندن چمباتمه زدن کل زمان. قفسه سینه و شانه نگه دارید تماس. آیا ۱۰ مرحله در هر طرف.

تمریناتی که معجزه میکنند

 

 

 

 

مطالب مرتبط

نظر شما !!!

نظر شما برای “تمریناتی که معجزه میکنند”

دیدگاه ها بسته شده اند.

قالب خبری