خوب هر وقت حرف از خودرو و خدمات پس از فروش به میان بیاد قطعا آن چیزی که در ذهن خیلی از ماها شکل میگیرد قیمت بالای قطعات و خدمات و کیفیت معمولاً پایین این قطعات و خدمات است. حالا خبر رسیده که اولین بار خدمات پس از فروش برای صنعت خودرو اجباری شده است. این خبر را رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرده و گفته دستورالعملها و رویهها بازنگری شده است، اما همچنان با حد مطلوب خود فاصله دارد. برای اطلاع از جزئیات این خبر، ارتباط تلفنی برقرار کردیم با مدیر کل محترم دفتر نظارت بر اجرای استانداردهای صنایع فلزی سازمان استاندارد. آقای انگورج سلام بر شما، خیلی خوش آمدید به پیک نیمروزی ...
بفرمایید اجباری شدن خدمات پس از فروش با چه هدفی صورت میگیره؟ و آیا این موضوع به خوروسازان ابلاغ شده؟ و از چه تاریخی لازم اجرا میشه؟
ضمانت اجرای خدمات پس از فروش چی هست؟
آیا معیار خاصی برای همین خدمات پس از فروش تعریف شده؟ و تعهد مشتری و خودروسازان چی خواهد بود؟
گفته بودین در رویههای فعلی تغییراتی ایجاد شده بفرمایید موارد بازنگری شده چه چیزهایی را شامل میشه؟
سپاسگزارم از شما جناب آقای انگورج، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استانداردهای صنایع فلزی
منبع خبر : iribnews.ir